Ik vond het zeker de moeite… heel relaxed naar buiten gegaan en heel content met het resultaat
Kathleen
-
23 dagen geleden
Laura is een krak in haar vak. Ook altijd gezellig!
Noa
-
5 maanden geleden
Heel vriendelijke juffrouw en doet haar job uitstekend!
Katleen
-
5 maanden geleden
Altijd mooie wimpertjes!
Ophelie
-
8 maanden geleden
Super vriendelijk en sociaal 👌en super werk 🥰
Lindsay
-
8 maanden geleden
Ik kom al een tijdje bij Laura en ze levert telkens weer topwerk. Mooie, verzorgde wimpers en fijne service!
Kim
-
9 maanden geleden
Altijd heel tevreden van het resultaat ! Top !
Kati
-
9 maanden geleden
Laura is een super aangename dame! Haar werk is ook heel mooi gedaan!
Saar
-
9 maanden geleden
Laura is zeer vriendelijk en professioneel. Met een aangename babbel erbij doet zij haar werk perfect. Steeds zeer tevreden over mijn wimpers. Karin
Karin
-
meer dan een jaar geleden
Super vriendelijk, je voelt je er direct op uw gemak. Zéér mooie wimpers, je krijgt wat je vraagt.
Jamaï
-
meer dan een jaar geleden