5.0
gebaseerd op 40 reviews

Ik vond het zeker de moeite… heel relaxed naar buiten gegaan en heel content met het resultaat

Kathleen - 23 dagen geleden

Laura is een krak in haar vak. Ook altijd gezellig!

Noa - 5 maanden geleden

Heel vriendelijke juffrouw en doet haar job uitstekend!

Katleen - 5 maanden geleden

Altijd mooie wimpertjes!

Ophelie - 8 maanden geleden

Super vriendelijk en sociaal 👌en super werk 🥰

Lindsay - 8 maanden geleden

Ik kom al een tijdje bij Laura en ze levert telkens weer topwerk. Mooie, verzorgde wimpers en fijne service!

Kim - 9 maanden geleden

Altijd heel tevreden van het resultaat ! Top !

Kati - 9 maanden geleden

Laura is een super aangename dame! Haar werk is ook heel mooi gedaan!

Saar - 9 maanden geleden

Laura is zeer vriendelijk en professioneel. Met een aangename babbel erbij doet zij haar werk perfect. Steeds zeer tevreden over mijn wimpers. Karin

Karin - meer dan een jaar geleden

Super vriendelijk, je voelt je er direct op uw gemak. Zéér mooie wimpers, je krijgt wat je vraagt.

Jamaï - meer dan een jaar geleden