De beste in haar werk ๐ฅฐ
Pintelon
-
meer dan een jaar geleden
Ons Laura doet me altijd terug stralen..โค๏ธ
Caroline
-
meer dan een jaar geleden
Super lieve dame, netjes!
Fleur
-
meer dan een jaar geleden
Heel vriendelijke en goede uitleg top !!
Conny
-
meer dan een jaar geleden
Zoals steeds mooi werk, zeer vriendelijk, netjes en altijd keurig op tijd.๐๐
Marie-Pierre
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben blij met mijn behandeling , is ook mooi gedaan en in weinig tijd , Laura is ook heel vriendelijk .
Ann
-
meer dan een jaar geleden
Heel tevreden ๐๐. Telkens weer verzorgd werk, mooie nieuwe locatie, heel vriendelijk.
Marie-Pierre
-
meer dan een jaar geleden
Super vriendelijk & super goede retentie van de lash extensions
Jolly-Anne
-
bijna 2 jaar geleden
Heel aangename meid ,
Ze heeft een leuke stem om naar te luisteren.
En natuurlijk de allerbeste voor mooie lashes te hebben.
Kimberley
-
bijna 2 jaar geleden
Super duper!!!
Andrea
-
bijna 2 jaar geleden